Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.
За посиланням перейти до "Щоденника успіху" і заповнити прізвище та своє ім'я, тему уроку та дату уроку:
У "Щоденнику успіху" виконати вправу
ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД УРОКУ?
Робота з підручником:
ст.34
https://drive.google.com/file/d/18pPVCxZPqdsInIcftbZQudP9W6opxu3h/view?usp=sharing
- Чи знайомі вам комп'ютери, зображені на малюнку?
- Чим вони відрізняються один від одного?
- Знайдіть та прочитайте в підручнику про персональні комп'ютери. Для чого вони потрібні?
- Що ви знаєте про суперкомп'ютери?
- Навіщо комп'ютери вбудовуються в різні пристрої?
- Про які розумні речі ви дізнались з відео?
- У "Щоденник успіху" запиши назви розумних речей, про які ви дізнались.
- Опрацюй ст.36 і розкажи про перші комп'ютери
- Вправа "Однохвилинне есе" - напиши, що цікавого ти сьогодні дізнався/-лась під час уроку
- Оціни себе у "Щоденнику успіху" - обери рівень, на якому ти сьогодні працював/-ла.
- Перейди за посиланням та своїх однокласників: https://docs.google.com/forms/d/1-Wtmz02jA3E9ibpKL-GSXmh8sRI1fTXqGx-RxugZbfU/edit
Коментарі
Дописати коментар