Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.

 За посиланням перейти до "Щоденника успіху" і заповнити прізвище та своє ім'я, тему уроку та дату уроку:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=5&s=%D0%86%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0&t=can9p6j6k6y&m=n&sr=n&ms=uz&l=pu&i=tunuuus&r=na&db=0&f=dzddzndf&cd=pkdl4h1q1c1illhxzxlxxxpld2ngnnglnexg


У "Щоденнику успіху" виконати вправу 

ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД УРОКУ?



Робота з підручником:

ст.34

https://drive.google.com/file/d/18pPVCxZPqdsInIcftbZQudP9W6opxu3h/view?usp=sharing




  • Чи знайомі вам комп'ютери, зображені на малюнку?
  • Чим вони відрізняються один від одного?
  • Знайдіть та прочитайте в підручнику про персональні комп'ютери. Для чого вони потрібні?
  • Що ви знаєте про суперкомп'ютери? 
  • Навіщо комп'ютери вбудовуються в різні пристрої?








  • Про які розумні речі ви дізнались з відео?

  • У "Щоденник успіху" запиши назви розумних речей, про які ви дізнались.

  • Опрацюй ст.36 і розкажи про перші комп'ютери


  • Вправа "Однохвилинне есе" - напиши, що цікавого ти сьогодні дізнався/-лась під час уроку

  • Оціни себе у "Щоденнику успіху" - обери рівень, на якому ти сьогодні працював/-ла.

Коментарі